مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق اشیاء عتیقه در شهر کاشان مطلع شدند و در این زمینه ضمن هماهنگی و اخذ نیابت از مقام قضایی با همکاری پلیس کاشان، محل اختفاء اشیاء عتیقه را شناسایی کردند.

 سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسایی محل اختفاء عتیقه‌ها در یکی از روستا‌های کاشان، این مکان را مورد بازرسی قرار دادند و ۲۰ شیء سنگی عتیقه را کشف و ۶ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تاکستان با اشاره به اینکه برابر اعلام اداره میراث فرهنگی این اشیاء تاریخی دارای قدمت و دارای ارزش مطالعاتی و باستان شناسی در حوزه میراث فرهنگی است، تصریح کرد: اسناد، مدارک و اشیاء دارای قدمت و عتیقه جات بخشی از میراث گرانبهای گذشتگان ما هستند که باید برای آیندگان حفظ شوند.

برخورد مرگبار پژو ۴۰۵ با عابر پیاده

رئیس پلیس راه استان گفت: عابر پیاده در جاده قدیم کرج به قزوین هنگام عبور از عرض جاده بر اثر تصادف با یک دستگاه پژو ۴۰۵ جان باخت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

کشف ۲ کیلو گرم تریاک در بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام  کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: متهم به همراه خودرو و مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شد.

کمباین جان کودک ۶ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی تاکستان گفت:  در روستای کندر کمباین در حال کار و تردد بود که پسر بچه ۶ ساله‌ای زیر آن رفته و بر اثر جراحات وارده جان باخت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود:  علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار